Hráči před každou hrou obdrží tzv. score kartu, do které se zapisují výsledky z jednotlivých drah.
Je zakázáno vstupovat na dráhu hřiště.
Cílem hry je dostat míček do jamky co nejnižším počtem úderů. Hráč s nejnižším součtem úderů ze všech jamek vítězí.
Úder se provádí pouze holí a to když je míček v klidu a nehýbe se.
Každý úder se započítává jako jeden bod. Maximální počet pokusů je šest. Jestliže po šesti úderech neskončí míček v jamce, hráč si do score karty zapíše číslo 7.
Překážka je překonána, překročí-li míček červenou linii (nemusí být na všech drahách). Pokud ji nepřekročí, hráč vždy začíná ze základního pole. Pokud míček linii překoná, ale vrátí se za ni, hráč hraje z místa, kde míček překonal červenou linii při návratu.
Zastaví-li se míček blízko mantinelu, může si ho hráč posunout na černou linii.
Opustí-li míček hřiště za červenou linií, hraje hráč z místa, kde míček dráhu opustil. Jinak se začíná opět ze základního pole.
Pravidla Adventure minigolfu
Hráči před každou hrou obdrží tzv. score kartu, do které se zapisují výsledky z jednotlivých drah.
Cílem hry je dostat míček do jamky co nejnižším počtem úderů. Hráč s nejnižším součtem úderů ze všech jamek vítězí.
Pohyb hráčů na drahách je dovolený ( je nutný :-))
Každá hra začíná ve zvýrazněném prostoru (např. mezi cihlovými mantinely), kde si hráč může míček libovolně umístit.
Jestliže míček opustí dráhu, hráč ho vrátí tam, kde míček hřiště opustil a pokračuje ve hře. Smí si ho dát 20 cm kolmo od mantinelu. Hráč si započítá trestný úder.
Spadne-i hráči míček do vodní či písečné překážky, může si míček umístit 20 cm od kraje překážky, a to v místě, kudy byl do překážky zahrán. Z vodní překážky se hrát nesmí, z písečné jen na některých hřištích.
Maximální počet úderů na dráhu je šest. Pokud se mu nepodaří dostat míček do jamky, zapíše si do score karty 7.
Užíváme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití našich webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.Souhlasím